" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





Everything new , and will me be 'NEW' too ?}
Saturday 31 December 2011 | 18:55 | 0Comment


okay, harini ialah first January pada tahun 2012 . dah masuk 2012 dah . seriously, aku sayang 2011 aku. the Greatest Year in My Life ! Oh yeah~ serious ni lah . oke, pada tahun 2012, semuanya dah bertukar baru . sekolah baru , cikgu baru , kawan baru . pakwe pun nak baru ke ? aceceh~ awa jgn marah . HAHA~ yelah, dulu semuanya sama juz tukar baju and alat tulis jo. but kali ni. semua! semuanya bertukak! 

sedia maklum lepas ni aku duduk asrama kan kan kan ? betah ke aku dok asrama tu. aku ni dah lah penakut . astarghfirullahHalazim~ jnganlah aku jadi mangsa buli ! amit-II . okey, kalau dulu masa aku dudk dekat rumah, kerja aku 24 jam sehari, 7 hari seminggu, 4 minggu sebulan, 12 bln setahun asyik-II dok menghadap lappy , dak dok kerja lain . and , aku mmg kurang makan . aku l0w dlm bab-II makan ni . tak tawu ah, perut aku sentiasa kenyang~ . time ajak makan je, alasan aku, kejap lagi. dok-II kejap lagi lame-II dok makan jugak! kadang dalam sehari, sekali je aku makan. tak makan terus pun adalah . tapi jarng aa tak makn terus , at least aku makan roti cicah milo ke, biskut cicah teh-o ke. 

dengar cerite kan, asrama banyak makan . so, adakah lepas ni aku akan jadi seperti ini ? 


Oh My God ! Will me be like that after back from da hostel ?!! 

dok hostel makan banyak kan . kalau dok MRSM makan nam kali sehari . harap- harap harap lah dok jadik gini! elok-elok dulu aktif sukan jadik anti sukan pulak nanti ,,, aigoo~