" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





aku pergi dulu ?}
Monday 19 December 2011 | 08:25 | 0Comment

assalammualaikum ! apa khabar ? sehad .. ? alhamdulliah kpd yg sehad .. tak sehad . go to rest lah !
hmm ..  hari ni aku tak tahu knp .. aku asyik fikir pasal fakta tntg diri aku akn prgi dulu .. wallahhualam ! aku tahu dan amat mnyedari bahwa AJAL KITA TERLETAK DI TANGAN TUHAN .. tapi kalau aku pergi dulu .. maybe ada salah seorang dri kau orang suka kan .. aku sedar aku ni agak bengong and sengal ! kdng2 just annoying ..

bukan apa .. fakta ad mngatakan bahawa orang Qidal seperti aku ni akan pergi dahulu ,, dekat sekolah dulu ,, cikgu sendiri yang bagi tahu ,, haha ,, mulalah bdak2 ni knekan aku nak2 lagi budak laki ,, seronok sgt diorang ,,  aku tak kisah pun diorang nak kata apa .. aku kan kuat ! org kte ap buat ap nak kisah .. maybe diorang mmg like kalau aku pergi dulu ,, aku kan orang tak penting .. haha .. tapi tipu lah kalo aku kta aku tak terasa kn .. ingat benda ni boleh dibawa main ke .. lepas cikgu ckp psl benda tu tibe2 mse perhimpunan hari isnin pun cikgu ad ckap psal fakta org pergi dulu ,, aku ad tnde2 tu tp kurang ingat ap dia . sh0ck sgt mse tu ,, hehe .. ;')

tapi ,, aku selalu berharap bahawa sebelum aku pergi dulu ,, aku dapat membahagiakan parents aku ,, aku nak sangt dia orang happy ad ank mcm aku ,, aku ap yg ad ? sengal lebih ,, hahak ! ye k0t ,, lg ,, aku nk hppy kn org sekeliling aku . aku suka tengok orang2 yang aku sayang bahagia although my own self suffering . i's okay if i have to be the clown as u happy .. aku lebih rela pergi dulu  drp org yg aku syg pergi dulu .. aku tak sanggup . cukuplah ,, arwah datuk2 dan nenek2 aku tingglkan aku ,, aku tak nak ditinggalkan lagi .. 

aku juz boleh berharap bahawa impian aku akan menjadi kenyataan .. sebab mungkin aku sendiri tak mampu nak penuhi hajat aku tu ,, boleh ke ,,? insyaAllah kalau Allah izinkan ,, "ma , ayah .. tak sabar nak tgok mak n ayah tidur tak lekang daripada senyuman"