" F l o w e r "

Lawlylawlaww

newer post older post

Bonne Journee *Have a Nice Day* ;DD


" Sometimes I might be more frighten than the monster allergy xDD "

Find me on twitter @iamLeeyot





aku nak orang macam kau ,,.}
Monday 19 December 2011 | 09:25 | 0Comment

annyeong .. ceh2 .. nak annyeong2 pulak .. bkan ke assalamualaikum lebih baik , hehe .. tapi .. hai kpd yg bkn beragama islam .. kau orang msing2 msti ad jejaka idaman masing masing kan .. kpd lelaki ,, wanita idaman masing2 .. tapi aku perempuan ,, so talk about a man .. hehe .. i'm not lesbian .. FULL STOP ! ..

Okay2 ,

1. lelaki idaman aku mesti kene jg pnampilan .. lebih terperinci jaga titik2 kebersihan .. tapi tak lah terlalu kolot .. .   yekk ! tak suka orang kolot . dress up dia kene macam dalam gambar di bawah ..

tak lekang dari sweater . how sweet !


yyang kedua lelaki tu kene tinggi .. tak nak lah pendek ,, hehe . tak gentle .. 

tinggi bukan ,, seluar pun singkat , hehe

yang ketiga lelaki tu badan kene mantap . tak nak berotot sangat .. kalo mcm ni boleh lah .. 

tak delah berotot mcm the rock kan .. 

actualy , the most important dia ad lesung pipit ,, aku suka lelaki ada lesung pipit .. boleh tergoda tgok snyuman dia . .. kannn ? tap percaya ,, ni buktinya .. 

bohonglah jika anda tidak tergoda !
aku kalau boleh tak nak lah dia ni garang2 kan ,, boleh kecut perut aku .. nak lah sentiasa bahagia bersama yang tersyangkan . ceh3 . aku nak yang funny .. not too serious ! mcm ....

walaupun mamat ni agak bahaya kalau diberi tahu rahsia tapi ,,
dia selalu buat orang di samping dia happy ,, :))

taapi kalau asyik buat lawak je ,, boleh sakit tekak .. bila sakit tekak nak lahh dipujuk ,, kalau ada orang nak pujuk mesti kene pandai menanyi .. baru romantik .. tak de lah darah sejuk !! 


oh,, pandai awak ambik hati saya .. 

ala ,, awak tak pandai buat show ke ,, eyy nak lah pandai break dance .. ni tak ,. asyik nyanyi je .. 

ahh ! terror nye awk ,, aja sy boleh ?

tiba-tiba datang yang gentleman mcm yg ni mcm mne ? mne satu ni ..

siap bg bunga ,, tpp ..

yg ni lgg attraction . aura dia tinggi maaa . .

last2 aku ambil keputusan nak yang macam ni lagi bagus betul tak .. ?


wah ! berbaju melayu ,, kan nmpak better ! tergoda kan ? tak tergoda ? nmpak sgt pedaoh nye .. 

apa-apa pun .. tak ada lelaki yang sempurna dalam dunia ni n sebenarnya aku tak lahh memilih sangat sampai semua sifat di atas lengkap pada ciri-ciri lelaki idaman aku . JODOH SEMUA DI TANGAN ALLAH ... terima dia seadanya ,, kalau dia berjaya buat jantung aku yang keras ni berdegup itu bermakna dialah jantung aku yang sebenar ! tapi serious aku suka kalau dia ada lesung pipit ,, hihi .. tak apa .. aku terima je .. itu yang terbaik .. asalkan dia kuat agama sudah ! boleh lah didik aku ke jalan yang benar !